قوانین رسمی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی FICTS

نوشته شده در نویسنده :

قوانین رسمی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی FICTS

فرهنگ از طریق ورزش می باشد.” FICTS”
قوانین رسمی
“فیلم های ورزشی و تلویزیون 2017 “
سی پنجمین جشنواره بین المللی FICTS میلان
میلان )ایتالیا(، 20-15 نوامبر 2017 ( 24 لغایت 29 آبانماه 96 )
بند 1 – “فیلم های ورزشی و تلویزیون 2017 “
FICTS – فدراسیون بین المللی فیلم های ورزشی و تلوزیون (www.sportmoviestv.com) که توسط کمیته بین المللی المپیک به عنوان مروج ارزش های ورزش از طریق فیلم به رسمیت شناخته است، در 116 کشور عضو، در محدوده مسابقات جهانی سینما، تلوزیون و ورزش تحت عنوان ” WORLD FICTS CHALLENGE “، )بند 9 ( از تاریخ 15 تا 20 نوامبر 2017 در میلان )ایتالیا( تحت عنوان “فیلم های ورزشی و تلویزیون- سی و پنجمین فستیوال بین المللی FICTS میلان” سازمان دهی و برگزار می گردد. مراحل و گام های ” WORLD FICTS CHALLENGE ” که قبل از فینال میلان می باشند، تحت پشتیبانی FICTS ، در: تهران )ایران(، پکن )چین(، ریو دو ژانیرو )برزیل(، روتردام )هلند(، پوخارا )نپال(، لس آنجلس )ایالات متحده آمریکا(، لیبرک )جمهوری چک(، بارسلونا )اسپانیا(، کامپالا )اوگاندا(، سائو پائولو )برزیل(، بروکسل )بلژیک(، تاشکند )ازبکستان(، لیپتک )روسیه(، سوفیا آنتیپولیس )فرانسه(، کلمبو )سریلانکا(، زلاتیبور )صربستان( با شعار ” FICTS فرهنگ از طریق ورزش می باشد” برگزار می گردد. قوانین جشنواره که در ادامه آورده شده اند توسط کمیته هیأت مدیره FICTS در 5 نوامبر 2016 تأیید شده اند.
بند 2 – اهداف
اهداف FICTS گسترش دانش و انتشار فیلم های ورزشی و فیلم هایی که در زبان ها و اشکال مختلف تولیدی به توسعه روند هنر و فرهنگ در فیلم ها و تلویزیون کمک می کنند، می باشد. اهداف این رویداد عبارتند از: ارتقای کیفیت فیلم های ورزشی، تشویق تولید کنندگان برای پخش فیلم های خود به منظور تأکید بر روح المپیک، ترویج و افزایش ارزش های المپیک و فرهنگ ورزش از طریق استفاده واقعی از قدرت فیلم های ورزشی، تشویق ارتباط و همکاری میان همه کسانی که در زمینه ورزش خلاقانه کار می کنند، تسریع در گردهم آمدن و همکاری کسانی که در پخش ورزشی خلاقانه کار می کنند، ترویج و گسترش مطالعه، بحث و دانش در مورد موضوعات خلاقیتی و فرهنگی مربوط به این رسانه ها، ترویج مطالعه، بحث و دانش موضوعات خلاقانه و فرهنگی مختص این دو رسانه.
\بند 3 – محتوا
تمام تولیدات تلویزیونی، فیلم ها و رسانه های جدید در ارتباط با ورزش، یا آنهایی که ورزش را در تمام اشکال مختلف آن به عنوان موضوع اصلی دارند، می توانند در جشنواره ها شرکت کنند. تولیدات با محتوای پورنوگرافیکی و همچنین آثاری که از تعصبات سیاسی، مذهبی و نژادی الهام گرفته شده اند، پذیرفته نمی شوند.

بند 4 – بخش ها
تمامی فیلم ها، ویدیوها، شوهای تلویزیونی، تولیدات کوتاه و بلند مدت در رابطه با هر یک از رشته ها )برای ویدیوهای مرتبط با فوتبال کاما 7 را ببینید( و عبارات مختلف آن که در دوره های 2015 / 2016 / 2017 تولید شده اند، به استثنای موارد بخش مستند سازی، مجاز به رقابت در یکی از بخش های زیر می باشند:
1 . بازی های المپیک
a ) روح المپیک: آثاری که دانش المپیک و ارزش های آن را از طریق گسترش زبان جهانی المپیک و عملکرد
اخلاقی- فرهنگی- آموزشی آن ارتقاء می دهند. داستان ها و گزارش ها درباره آماده سازی بازی های المپیک و
مشارکت قهرمانان در بازی های المپیک از گذشته تا امروز. در طول مراحل ” WORLD FICTS CHALLENGE “، ” و همچنین در فینال میلان، FICTS با همکاری بخش “فرهنگ و میراث” کمیته بین المللی المپیک – در طی برگزاری فستیوال- بر این نظر می باشند که برجسته ترین فیلم ها برای ترویج ارزش های المپیک نشان داده شوند.
2 . فیلم مستند: مستند تلویزیونی و یا تحقیقات و تاریخچه سینمایی 1 ، در مورد ورزش در تمام اشکال و عبارات آن، داستان هایی در مورد قهرمانان، تیم ها و رخدادها.
a ) ورزش فردی
b ) ورزش تیمی
c ) مسابقات بزرگ: ورزش فردی/ ورزشی تیمی
3 . شوهای تلویزیونی- فن آوری های جدید
a ) برنامه های ورزشی،شوها و مصاحبات ورزشی، رسانه های جدید، سرگرمی های ورزشی
شامل شبکه های ماهواره ای، تلویزیون محلی و کابلی )در صورتی که سریال یا قسمت های تلویزیونی باشد ، فقط یک قسمت بدون وقفه و تبلیغات ارسال خواهد شد.(
4 . ورزش و جامعه:
a ) ارزش های ورزشی، فرهنگ و آموزش : ارزش های اجتماعی ورزش )اخلاق، تحمل، احترام، بازی عادلانه،
انسجام اجتماعی، صلح و غیره( و ورزش به عنوان ابزار اطلاعاتی، آموزشی و سازنده.
5 . ورزش و معلولیت:
همبستگی و اجتماعی شدن افراد با ناتوانی از طریق تمارین ورزشی.
6 . فیلم: فیلم های داستانی کوتاه و بلند، فیلم ها و سریال های تلویزیونی )ساخته شده توسط نویسندگان تازه کار و یا شناخته شده( – شامل کارتون )همچنین انیمیشن( – که ورزش به عنوان موضوع اصلی آن می باشد، رویدادهای ورزشی و یا داستان های ورزشی که دارای قهرمانان واقعی و یا آفریده شده است. برای این بخش لازم است که اطلاعات هنری و فنی عوامل کار ارسال شود. 2 7 . تبلیغات ورزشی: )حداکثر 3 دقیقه( آثاری که ورزش موضوع اصلی شان است و در آنها از حرکات ورزشی استفاده شده است و/یا تولیداتی که دارای قهرمان های ورزشی برای توصیف محصولات یا ابتکارات می باشد: خدمات عمومی، غیرانتفاعی، شرکت های سهامی و اجتماعی، تبلیغات ورزش و غیره.
1. Cinema chronicles
2. Artistic and technical cast information
8 . فیلم های تلویزیون و فوتبال: گزارش ها، داستان، مستند، فیلم های داستانی کوتاه و بلند، داستان قهرمانان و یا تیم
های فوتبال، حوادث و رویدادها، برنامه های تلویزیونی و غیره که فوتبال موضوع اصلی آن می باشد در برنامه های مختلف:
برای تلویزیون، سینما و پلت فرم های تکنولوژی جدید.
(a فیلم و برنامه های تلوزیونی فوتبال 3
b ) فیلم و برنامه های تلوزیونی فوتبال- رقابت های بزرگ
بند 5 – جوایز
جشنواره رقابتی خواهد بود. آثار توسط هیأت داوران بین المللی قضاوت می شوند )به استثنای کسانی که دارای سهمیه مستقیم یا غیر مستقیم هستند( داورانی متشکل از هفت نماینده سینما، تلویزیون، رسانه، ورزش، فرهنگ )که توسط FICTS معرفی شده اند( که آثار “انتخابی” را بر می گزینند و بدون تجدید نظر، رسماً جوایز رسمی را اهدا می کنند. برای هر بخش- حداکثر 5 )پنج( کار نامزد “Guirlande d’Honneur” )یکی برای هر بخش(، Mention d’Honneur” ” )چهار برای هر بخش( و “جوایز ویژه” می شوند. هیأت داوران 150 اثر را “انتخاب” خواهد کرد:
• 100 اثر در طول جشنواره بنمایش درخواهد آمد و در Festival Bill جشنواره گنجانیده خواهد شد می گردد؛
• 50 اثر دیگر نیز برای افراد معتبر در اتاق های پخش سرویس های رسانه ای WCP و کاتالوگ دیجیتال آنلاین اختصاص داده می شود.
لیست تمام جوایز در وب سایت FICTS www.sportmoviestv.com موجود است. به تمامی کارهای انتخاب شده، “دیپلم شایستگی و مشارکت” اعطا خواهد شد. تمامی آثار برگزیده توسط دفتر مطبوعاتی جشنواره و از طریق ابزارهای ارتباطی فدراسیون )آژانس اطلاع رسانی، وب سایت، شبکه های اجتماعی، برنامه رسمی FICTS و غیره( تبلیغ می شوند. محصول پیش نمایش )تریلر( در وب سایت FICTS ویرایش خواهد شد. کارهای “برگزیده”،” کاندید شده” و “برنده” به ترتیب مجاز به استفاده از آرم ” SPORT MOVIES & TV 2017 ” ، “کاندید” ، “انتخاب شده” “Guirlande d’Honneur” ، “Mention d’Honneur” برای هر هدف تبلیغاتی خواهند بود.
تقویم پخش آثار توسط مدیریت جشنواره ایجاد خواهد شد. به مناسبت جشنواره، FICTS به نمایندگان ورزش، تلویزیون، سینما و روزنامه نگاری که در حمایت از ورزش با ترویج فیلم های آن و ارزش های فرهنگی و اخلاقی نقش مهمی را ایفا کرده اند، ” Excellence Guirlande d’Honneur ” را اعطا می کند.
بند 6 – قوانین ورود
برای ارائه آثار )تعداد آثار برای هر شرکت کننده نا محدود است( به جشنواره، واجب است که در 23 سپتامبر 2017 و نه بعد از آن )تاریخ غیرقابل تغییر می باشد( ، از طریق ابر الکترونیکی با سرویس های Platform WCPmedia اقدام نمایید :
WCPmedia platform: http: //www.wcpmediaservices.com
) ایمیل: usersupport@wcpmediaservices.com ، تلفن: 0041.91.910.7690(
و به روش های مطمئن و مناسب مدارک زیر ارسال شوند:
3. Movies and TV football
a . فرم ورودی (Entry Form) به درستی تکمیل شده و امضاء گردد.
http://wcpmediaservices.com/wcpApp/free/festival/festivalform
b . کپی فایل ویدیویی با فرمت MOV و یا MP4 ( FULLHD )
c . کپی تریلر 4 )حداکثر 3 دقیقه( به طور جداگانه از اثر اصلی، که باید در وب سایت FICTS در بخش تریلر ویرایش شود تا بتواند در طول مراسم جوایز و افتتاحیه بر روی نمایشگر پخش شود.
d . بیوگرافی فیلم 5 کارگردان و یا بازیگران
e . خلاصه ای از ویدیو به زبان انگلیسی و آلمانی، برای همه کارها با زبان هایی مختلف جز انگلیسی و آلمانی، زیرنویس و لیست مکالمات پس از تولید ضروری است.
f . مستندات عکاسی دیجیتال مناسب با فرمت وضوح بالا برای استفاده در کاتالوگ رسمی، دفتر مطبوعاتی، وب سایت و کمپین تبلیغاتی جشنواره.
g . گواهی پرداخت هزینه ورود؛
h . مواد تبلیغاتی کاغذی )لطفاً فایل ها را ارسال نکنید(: پوسترها، آگهی ها، بروشورها، وسایل و غیره برای ارائه شدن در طول جشنواره. مواد تبلیغاتی باید در در 23 سپتامبر 2017 و نه بعد از آن به ستاد FICTS به آدرس زیر ارسال شوند:
FICTS – ORGANIZING COMMITTEE
SPORT MOVIES & TV 2017
35th MILANO INTERNATIONAL FICTS FEST
Via De Amicis, 17- 20123 Milano (Italy)
Tel.: +39 02 89409076 – Fax: +39 02 8375973
Website: www.sportmoviestv.com;
E-mail: info@ficts.com – info@sportmoviestv.com
مجموعه فرم ها باید به زبان انگلیسی و ایتالیایی پر شوند. اسناد غیرقابل خواندن، غیر قابل فهم و یا ناقص )فقدان خلاصه، فقدان عکس و فیلم در فرمت های مختلف درخواستی و غیره( به منزله محرومیت از تولیدات جشنواره می باشد.
هزینه ورود 70 € )هفتاد یورو( و شامل:
1 . حقوق دبیرخانه
2 . ثبت نام رایگان تهیه کنندگان و یا کارگردانان در FICTS 2016
3 . شرکت در ” FICTS World Challenge “
4 . کاهش 50 ٪ هزینه اقامت شبانه )حداکثر 2 نفر( در هتل 4 ستاره )در مرکز شهر میلان( با نرخ FICTS )که مسئولیت 50 ٪
باقیمانده را به عهده خواهد گرفت( برای کارگردانان و تهیه کنندگان آثار ارسالی به جشنواره .
پرداخت هزینه ورود )خالص پس از حمایت های بانک( می تواند به طور مستقیم انجام شود، آن هم از طریق وب سایت FICTS با لینک festival/com.sportmoviestv.www://http با کارت اعتباری و یا از طریق انتقال بانکی به:
4. Trailer
5. Bio filmography
عنوان ویدیو ها و یا نام کمپانی را ذکر کنید.
در صورت عدم استفاده از پلت فرم WCPMedia Service ، می توان موارد فوق را توسط ایمیلی که لینک دانلود ویدیو ها را مشخص می کند، از طریق سرویس wetransfer )یا مشابه آن( و یا بر روی pendrive )فلش مموری(ارسال کرد:
انصراف از رقابت باید در 23 سپتامبر 2017 و نه دیر تر از آن به کمیته اعلام گردد. تمامی مکاتبات رسمی از طریق ایمیل صورت می گیرند.
آثار نسخه های فعلی و گذشته دارای عنوان “انتخاب شده” قادر به شرکت در جشنواره های دیگر در ایتالیا، پس
از تصویب FICTS خواهند بود زیرا فدراسیون فیلم های ورزشی در ایتالیا تنها “فیلم ورزشی و تلویزیون” میلان را
برسمیت می شناسد.
بند 7 – آثار شرکت کننده
آثار تولیدی فقط در FICTS و برای اهداف فرهنگی و بدون هیچ انتفاهی مورد استفاده قرار گرفته و خواهند گرفت. برای تبلیغات
بیشتر، آثار ارسال شده را می توان در فستیوال های بین المللی تأیید شده و به رسمیت شناخته شده توسط FICTS )چالش جهانی FICTS مقاله 9 راببینید( نشان داد، که فرصت استفاده بیشتر از IOC برای اهداف مشابه را نیز فراهم می آورد. اگرچه استفاده از آنها کاملا تجاری نیست. محصولات بدون مجوز صریح و رسمی تولیدکنندگان برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهند شد.
هر کسی که اثری را ارائه کند در همه جنبه ها مالک آن اثر در نظر گرفته شده و برای استفاده از آن قوانینی اعمال می شوند،
و باید “فرم ورودی” تکمیل و امضاء شده را که مبنی بر پذیرش قوانین است، تحویل دهد که اجازه می دهد:
(a وسیع ترین دامنه پخش اثر )که تحت تأثیر هیچ گونه حق یا جبران زیان نمی باشد.( ارائه را تا حد ممکن آسان می کند تا آن را در اختیار مؤسساتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند قرار دهد.
b ( نشان دادن ویدیو بر روی صفحه نمایش )در طول فستیوال( برای نمایندگان، خبرنگاران، ناظران و کارشناسان دعوت شده توسط FICTS .
C( استفاده از آثار ارائه شده به طور انحصاری به مطالعه، مستند سازی و اهداف نهادی موجود در آرشیو FICTS ، شبکه فیلم میلان و اتاق نمایش WCPMedia Service Screening )کاتالوگ دیجیتال آنلاین( ختم می گردد، و با دسترسی به چنین آرشیوی، با اقدامات ضد سرقت مناسب برای نمایش ویدیو ها با وضوح کم و تنها یک بار، برای حرفه ای های صنعت سمعی بصری که توسط ficts تایید شده اند مجاز شده است.
ارسال بهترین کارهای نویسندگان در رقابت )حداکثر )d 3 دقیقه( توسط ابزارهای ارتباطی )تلویزیون، وب سایت و غیره( به عنوان تبلیغ “فیلم های ورزشی و تلویزیون” در طول و قبل و بعد جشنواره همچنین با همکاری مؤسسات عمومی، رسانه ها، شبکه ها، مدارس و غیره.
شرکت کنندگان مستقیماً مسئول هرگونه درخواست و یا ادعای خسارت و یا بازپرداخت پس از ارائه کار در جشنواره خواهند بود.
کمیته برگزاری حق استفاده از اسامی شرکت کنندگان را در طول جشنواره برای فعالیت های تبلیغاتی خود می دهد.
بند 8 – حمل و نقل و بیمه
برای آن دسته از تهیه کنندگان و یا کارگردانان که که از پلت فرم WCP media platform استفاده نمی کنند، هزینه حمل و نقل و بیمه از کشور مبدأ باید توسط شرکت کنندگان )از جمله تمام عملیات گمرکی برای ورودی ها از کشورهای غیر اتحادیه اروپا( پرداخت گردد.
بسته های حاوی فیلم های خارجی باید مطالب زیر را تحویل دهند:
“فیلم های ورزشی به رویدادی فرهنگی اختصاص دارد، نه برای فروش. شامل محتویات پورنو گرافیکی نمی باشند.”
ارزش تجاری 30 یورو. لطفا فقط ارزش تجاری پشتیبانی از ویدیو را مشخص کنید. توصیه می شود که حمل و نقل از طریق پیک بین المللی انجام می گیرد. کمیته برگزاری هر گونه مسئولیت در قبال خسارت در حین حمل و نقل را رد می کند.
بند 9 – چالش جهانی FICTS
“فیلم های ورزشی و تلویزیون 2017 – سی و پنجمین فستیوال بین المللی FICTS میلان” )میلان-ایتالیا( در پایان “چالش جهانی FICTS ” مسابقات جهانی ورزش، سینما، تلویزیون و ارتباطات در 19 فستیوال در 5 قاره که هرساله توسط FICTS سازماندهی و ترویج می شوند ) قوانین توسط کمیته اجرای FICTS در 5 نوامبر 2016 تأیید شده اند(، برگزار می گردد.
آثار برنده از هر 19 مرحله به طور خودکار به عنوان “برگزیده” ، بدون هرنوع تعهد، به مرحله نهایی ” چالش جهانی FICTS ” می روند.
بند 10 – شرایط عمومی
تهیه کنندگان، کارگردانان، توزیع کنندگان و سایر اشخاص باید مسئولیت تضمین فیلم ها را مبنی بر اینکه به طور قانونی برای ارائه در جشنواره مجاز هستند بر عهده بگیرند. برای موارد بحث برانگیز و هرگونه رخدادی که در این قوانین مشخص نشده است،
مرجع مقررات فدرال FICTS و قوانین WFC می باشد. تصمیمات، بدون تجدید نظر، تحت صلاحیت مدیریت جشنواره خواهد بود. برای هر گونه بحث در مورد قوانین ارائه شده، متن اصلی ایتالیایی گواه خواهد بود )زبان رسمی کشور برگزار کننده FICTS )

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.